PREŠUĆIVANJA I POBJEDE

Diskvalificiran si.
Jednim dijelom...
Mozak mi nisi zaveo,
Ne samo 'nikada do kraja',
Nego je od početka
Samo padala ta mogućnost
Zavođenja razuma.
Srce,dakako,moje već imaš...
Ali to je odavno moja taktika.
Njega uvijek izlažem prvoga,
Kao prvi red žrtvenih pješaka.
Da...srce je moja pješadija.
'Um kraljuje' - za mene.
'Snaga klade valja.' - za tebe.
Priču "nije bila laž, samo prešućivanje"
Ispila sam previše puta na ex,
Valjda k'o mnogo toga u životu.
No znaš...oduvijek sam imuna na ex-ove.
Ja ne poznajem bolne mamurluke.
Ma sve ok. I ja sam tebi lagala.
Kad god sam na tvoje pitanje
Dal' se igram; to nijekala suzama.
Igram, mali, itekako...
Ali nikad srcem, samo razumom.
Srce je lako osvojivo,
A još lakše lomljivo.
Um je zavodnik što se teško zavodi;
Igrač što sve na igru svodi.
Prešutila sam ti -
Moj nikad ne gubi.
Diskvalificiran si.
Od srca ili uma, ne zna se...
Ali ja na um moram staviti sve uloge.
Sačuvaj "volim te",
Možda jednom
Ipak dočekamo
Dugo sanjani raj;
Zajedničke pobjede.

Primjedbe

Popularni postovi