USMRĐENI POSTOVI

Povratila sam se
k'o flaša prelošeg vina
ispijena na prazan želudac
neke budale koja uopće
ni ne voli da pije.
Iz fore, statusa, nužde ili tko zna čega...
Al ne jebe me.
Dobra stara mantra što ne izbljeđuje.
Nagrist će ih hejtanje
k'o želučane kiseline
najkiselijih kiseliša.
Ma ja nikad nisam voljela gemište,
Meni po prirodi paše nešto slađe.
Mutne vode ne priznajem.
Bare žabokrečine.
Povratilo me
njihovo prohujalo tračanje
kao veš mašina što ispljuje vodu
perući prljav veš.
No ne jebe me.
Ni kemikalije stavljene u te otrove
što u njihovom svijetu peru me,
ni te bačene psovke
s krivih usta čitane.
Zadnjih dana samo pratim
sama svoje letove.
Moram priznat da ide me.
Alo šareni svijete,
Budi mi pozdravljen!
I ja često povračam tebe.
Uzajamno hejto-ljublje.
Ali jebi ga...
Ne jebe me.

Primjedbe

Popularni postovi