POVREDA PRAVILA PONOSNOG "PONEKAD"



Žgincala sam rimu
pri skoku na tečnost,
 u hvatanju jednakosti
misli i ispisivanja...
Još ponekad zaboli pri promjeni vremena;
pa ju utješim... između djelovanja
 ubacim poneko "noći- doći", "tuga- druga",
"tebe- sebe" ili "kažu- lažu"...
Znaju ruke da će biti još mnogo
iskidanih- ispisanih stranica.
Ponekad bez inspiracija
pravim društvo oporavljenim rimama.
 Meni nikad nije smetala dosada.
I nije mi teško ( ponekad ) priznati umu
 da je priprosto prosječan.
Ulovim pijanstvo
 k'o zadovoljavajući obrok mojih egoizama.
Množina, jer ja sam u mnogim licima.
 Slomila sam pravopis
još u prvim pronađenim idolima;
 rekoše da škola ne vrijedi ni pišljiva boba...
Pa ponekad čitam samo sebe,
egocentrizme omeđujem
 bez ijednog uzora.
I tada nikom ne dopuštam
da ukalja moje "ponekad",
ja sam sve od svega i ništa od ničega,
 sloboda skladnoga u kreaciji nereda.

Primjedbe

Popularni postovi