PREPISUJEM SE (s tvojih papira)

Rascjepkane emocije
na proste faktore.
Aleluja. Amen.
Dva 'A' moje anarhije,
dva 'A' moje Antonie.
Ja sam antimedijska ludost
što sa stasom podivljale lisice
bez cenzure trči civilizacijom
i sa sovama kuje noćne planove
kako u ime šume spasiti svijet.
Uskomešana preispitivanja vrijednosti -
onih moralnih ili ne,
pa vjere bez religije...
Ipak... Ionako...
dva 'I' tebe u meni.
Dva 'I' moje nejasnoče
(bez ijednog od ta dva),
pa opet veliko 'R'
koje naprosto urođeno
ne umijem da izgovaram...
a bilo je i ostalo
neiscrpna jačina mog svakog bunta;
i dok tebe još nije bilo u njima.
Revolucija? Jebeš to,
zastarjela metoda već spušena.
Tiha pobuna, da... tiha pobuna...
Ustreptali svemir bez dimenzija,
satkan od svih naših snova i požuda.
Prepisujem se s tvojih papira
dok mi taktove ispisanih bezumlja
ipak ionako
i dalje stvara tvoja muzika.
Možda sam zbilja
samo za tvoj podij stvorena,
ali čak i tu moram ostati svoja
koliko god se tvojom nazivala...
Moja anarhija, moja Antonia.
Amen. Aleluja.
Tim tijekom čak i s tvrdim 'R'
moje tihe pobune u grudima
'zauvijek' iskreno može biti obečan.

Primjedbe

Popularni postovi