xxx

Izbombizalo me osjećanje,
suosjećanje, bezosjećanje...
emocija dugo vjećanje.
Izbombizalo pa iznenadilo
donošenje odluka
meni važnih faktora
u vezama mozga-srca,
tijela i riječi,misli, djela...
A mislila sam
da se odluke ne donose
bez mog učestva;
da sam u najmanju ruku
svom životu porota.
Nikad nisam dala pravo sucima,
niti od svemira tražila
branitelja-tužitelja,
ali izgleda
da neki igraju skrivača
dok je meni rečeno
da se igramo lova.
To je pobjeda na prevaru,
i to kad bi dobili...
al ja na vrijeme
dižem bijelu zastavu,
pa nek misle da su pobjedili.
Izbombizat će ih zato
moji blefovi,
pa će u očaju donositi odluke
po mojoj naredbi.
Iznenadit će ih moji
mahom najsjajniji letovi,
pa će i bez riječi ostati
svi njihovi suci, odvjetnici i ostali...
A kad budu htjeli opet
da se igramo lova,
ja neću uzeti ulogu
na strani ni srne  ni lovaca...
Na blef,
započet ću igru iznova,
uz povik
dobrih starih polupanih lončića.

Primjedbe

Popularni postovi