Ravnanjem izvan globalnih otuđenja

Ravnala sam često,
ravnala smireno i sa smješkom...
Ravnala ravninom , izravnavala daljinom...
Sunčeve krakove i njihova kovrčava igranja;
Bez pitanja, bez uputa.
Uvijek spontano, poletno,
ipak mi je kroz dugu pokazivao da su mu se sviđala moja poravnavanja.
"To je kao češkanje po leđima"
Priznao mi je umjesto Kralja neba
njegov potomak;
Mjesec, moj drug kroz sva godišća...
Ravnala i njega, bez bljeskova,
Bez mjernih jedinica i razlomaka zvjezdica.
Ravnala danima, dovršavala noćima...
samo zorom prestajala na dah ili dva...
s guštom i bez napora,
Sve kovrče svemira u mlaz sam pretvarala.
olako poput plesa šume u stablima,
Ili igre smionih krila vjetrenjača-
bez simetrije...
savršenstvo mantrama krojila.
Pa mantram često,
mantram smireno i sa smješkom.
Znaju me nebeski veseljaci,
U ravnini smo svi
samo izgubljeni izvanzemaljci.

Primjedbe

Popularni postovi