OTEGNUTI RAZMAK ZA SKICE BALADA ( IV. dio)


Skica. Prolazna. Na balans sam stala
I k'o od minske eksplozije,
Previše se razletjela sa riječima
Polu-jasnog neznanja
I savršenstva svog kaosa...
Balada...balada...balada...
U letu mi je bezbrižno ispala.
Nisam ranjena zbog ne-izdanja
Nepoznatih rednih brojeva.
Još igram šah sa suncem,
I skačem bungee jump sa mjeseca...
Pa zabavljam uvijek usput
ostale veseljake nebeskog bespuća;
Igramo se skrivača između redova.
Recite, slobodno, jesam li skicirala svoj opstanak
U anarhiji mira mog uma?
U preriji crvenog obzora
Spremno čekam dvoboj-
Nasmijana s punim saržerom još nedotaknutog stiha
i ravnodušno otrovana -
Umrijet ću sneno nejasna,
Kako sam se i rodila;
S dva otoka potekla i usred pučine
plovidbu obustavila.
Modrilo mi mila sudbina.
Odjek mojih pisanja
Ravnoteža je prozirnosti dubine i valova.
Zadrži osmijeh moja skico.
Nikad se ne zna, jer kad tad
svu me uzduž i poprijeko isčitaju
pa objave kao nerazumljivu vremensku prognozu.
Dojahat ću na valu odmaknute nevere
gorućih ispijanja;
Slane boje moga ruža,
I k'o uvijek bez cilja
Ispiti otrove ko plasiba čarobnih napitaka
davnih mudrolija...
Ostat će poluispijena čaša piva
Za zdravicu ništavila nepoznatih godina.
... Wyatt Earp...
ma tko se više sjeća takvih heroja.
Skica suludih idola.
Anarhija bez pomaka.
Pisanje... kako da te izbijem do kraja?
Čime da se dostojnim okiti
moj bezbroj istuckanih slova?
Otrov u malim dozama
je prenapuhan strah od praznovjernih kratkoća.
Pišem da se sakrijem od pucanja u nevine.
Ne prestajem
jer nevinih je premalo ili ih nema uopće.
Ostavljam nedorečen kraj k'o i naslove,
Jer znam...skice ce dovršiti
tek oni što dolaze.
Ja prelazim na apstraktno -
s druge strane bludne stranice...
papira, ekrana, balade, otrova...
Otegla se ispovijed.
Idem...utiho... dvanaest očenaša ko pokora;
Sama sam ih sebi zadala,
Neću posrednike ni suradnike-
do neba ne vode kuverte...
Sedmo izdanje sedme balade
Sedme sjednice suosjećajne sudnice,
Iskidat ću ipak na dva-tri dijela...
Porota je kao desetak popova,
Brzo im opada koncentracija
U isčitavanju recepta mog uzmaka pred starošću;
Za njih otrovi, za mene proljeća....
Modrilo i pučina
moji su potomci bez izgubljenih bitaka.
Atomi bunila skiciraju moja šarenila.

Primjedbe

Popularni postovi