NE JEBE ME ( version xxx )

Ostrugali zidovi nokte
maloumnih buljavosti ugašenih očiju,
no mnogo ih je, mnogo... zar ne vidite?
Ma tko da gleda, tko da vidi.
Slijep za slijepim putuje,
nepoznate smjernice,
ma što da vam kažem...kome? Nitko ne čuje.
No dobro, svejedno, ne jebe me.
Iz bijesa, do bespomoćnosti - kratak put;
prošla sam. Ocjena odličan.
Onda smijeh na sav apsurd,
( nevjerojatno koliko tog tek smeća ima!)
i skoro ponovni plač -
jer slijepost je slijepa, pa da,
pizdarija mog uma...
i konačno mir.
Ne jebu me...ni slijepi, ni gluhi
ni nikakvi.
Ne jebu me...ni apsurdi, ni putevi
dugi ili najkraći.
Ravnodušnost je predivna pojava.
Nirvana? Ma što ja znam...
Definicija i praksa -
dva različita univerzuma.
I mrzim riječi, ali sam ovisna...
Glatko klizim po ostruganim rimama,
pjevam glasni roman još neizmišljenih likova.
Ništa vam ja ne dugujem,
drage maloumnosti.
Ništa vam ja ne pokazujem,
divne smrdljive buljavosti.
Samo u prolazu htjedoh reći ;
po milijunti put - ne jebe me.

Primjedbe

Popularni postovi